Rubrik:

Var och tittade på Yes Man med K igår,, helt sjukt rolig,, båda skrattade så att tårana sprutade,, haha.
En film värd att se :)

Jag är helt slut,, verkligen!
Körde ett skivstång/step vid lunch,, sen hade Lars ett likadant ikväll som jag ju inte kunde missa,, så ja två skivstång/step pass,, mina muskler är liite sega,, men inte blir man smal av att ligga på latsidan ;)

Har precis krängt en banan och druckit en shake, ska sitta bänkad framför tv:n nu och kolla in handbollen innan duschen ska få sig ett besök,, :)

Kanske ska planera in en vilodag imrg?,, jaja återstår att se,,

Hej och ivääj,

Kommentarer
Postat av: Sicka

hehe...jag har kommit till det stadiet då kaffe är oundvikligt igen! Så nu jäklar kan vi vuxen-fika igen ;)

2009-01-25 @ 14:38:12
URL: http://sicka.blogg.se/
Postat av: Maria

hej. ja jag hörde det hela. vet du vem du pratade med när du beställde? jag förstår att du inte är nöjd, hon gjorde mina naglar med. Såg förjävliga ut samma kväll. Vi kan ju radera denna kommentaren sen :) Bara att höra av dig sen när du behöver en ny tid :) Kram

2009-01-28 @ 23:47:21
URL: http://mariaschon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0