dilemma

Har lovat mig själv att köra spining två dagar i veckan,, jag får själv välja vilka dagar men två ska där klämas in,
Nu är det tisdag och jag har inte klarat av mitt första än, sitter och dealar med mig själv fram och tillbaka, kommer med diverse ursäkter, det är ju faktiskt ingen rolig instruktör som ska hålla i det passet,, and so on,,

jag har nämligen hittat något mycket roligare att svettas till,, STEP, ah lyckan är total,, :)
Allt från skivstång/step till step2 blir det i veckorna nu bara,,  Så jäkla roligt,, speciellt när man sätter block efter block :)
inte konstigt att dt blir svårt att klämma in den förbannade spiningen,, gaah!,, jaja ett pass ska väl kunna rymmas i veckan iaf :)

Hej förresten!,, ursäktar för dålig uppdatering!,, men jag lever vilket ni säkert förstår eftersom jag precis skrivit en mindre novell om I-landsproblemet nu för mig just nu :)

en kopp kaffe hade suttit där det skulle nu :)
hej hej

Kommentarer
Postat av: Sicka

Tack själv! Jag behövde veeeerkligen komma ut...kram

2009-01-15 @ 12:30:41
URL: http://sicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0