jobb&mys,,

Jobbhelg,, alltid lika roande :)
Ganska så dött så här års så man får lite annat gjort,, skönt det :)
Det finns mkt märkliga människor som jag daglien stöter på,, men det är väl tur att vi alla inte är lika?!

Mys både i lördags och igår,, :)
Jo ja måste vara beronde,,

sitter och kränger lite müsli och jordgubbsfil,, ska strax ta och pallra mig ner till friskan,, idag känner jag verkligen för att köra skiten ur mig själv,, kanske nästan så det blir lite sån konstig smak i munnen efteråt ;) mohaha

borde eller måste dra ner på mitt rökande,, det är helt hemskt nu,, så innan jag åker till friskan måste jag till apoteket,, plåster,, tuggummi,, ja whatever,, problemet är bara att jag vill ju faktiskt inte sluta helt,, bara dra ner på mängden, ett steg i rätt riktining och det måste ju vara bra?

åter till frukosten,,

so long suckers,,

K,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0