gegga,,

måste bara uppdatera er om att müslin nu typ är helt geggig och totalt oätbar,, förstår inte varför jag fastnade här framför,, det var den frukosten,, baah

tänkte på en annan grej,,
tänk om jag liksom ska ta och överaska alla jag känner genom att sluta röka helt och hållet,, bara sådär!
då måste jag iofs bygga om hela mitt jobb eller sätta larm på allt vad sötsaker heter,, har jag vissa svårigheter med att hålla fingrarna i styr nu så lär det ju inte bli bättre av att jag inte kan tillfredställa mitt begär,,
och sen har vi det här med humöret,, det kan bli problem,, hmm,,
njee det var kanske ingen bra idé detta iaf,, haha

får ta ett bloss och tänka över detta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0