det värker vill jag lova,,

ibland får jag lite fixideer för mig.
idag var ett sånt tillfälle.

step/styrka imorse, -med styrkedelen fanns det inga problem,, men steppen,, haha. såg nog ut som en fåne,, men det är så jävla knepigt med alla dessa hopp hit snurrar dit och övergångar kors och tvärs, men det är verkligen skitkul,, så ska gå på hans pass fler gånger så sitter väl kombinationerna tillslut.

Laga mat? nää det är ju tråkigt,, så upp på jobbet krängde en sallad snackade lite med Johan,,

Sen satt jag och kollade lite på friskans sida och 16.30 var det spining,, tjaa varför inte? haha

Körde inom väla en sväng och köpte ett par träningslinnen och sen ner mot pass nr 2,, :)

fyyy faaan vad det sved i bena,, det går inte att förklara,, nästan så man tror att tårarna ska komma,, haha

Men nu är det gjort iaf,, fint!.. Har gjort iordning två mackor med keso och lite müsli,, kommer sitta som ett smäck :) (haha tror det uttrycket kommer från sofie,, eller?!)

dags för öppningsvecka igen,, jihooo,, gaah

Kommentarer
Postat av: Sofffeeee

jepps, du börjar lära dig. Snart kommer du lära dig att prata med riktiga O:n med =D You have a future!

2008-11-09 @ 20:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0