tycka om!

Kan ju säga att jag glömde stretcha igår och det har jag fått sota för idag,, fy!
Blev ingen spining utan en liten löptur istället,, jag måste ju försöka få lite färg ;) haha

Sen har jag mestadels varit ute i solen,, det ryckats ju om sämre väder i veckan :/ och det skulle inte förvåna mig om det öser ner på onsdag bara för att jag är ledig,,!

Kalas för tvillingarna idag,, lite surt att inte kunna vara där,, men det går helt enkelt inte alltid att få ihop allt,, :(

laga mat fanns inte ens med på schemat i detta vädret så nu sitter jag och äter två äggmackor och en tallrik yoggi istället,, ska strax hoppa in i duschen och sen ska kvällen spenderas på statoil,, ge mig ledigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0