tjoheej!

dagen igår;
så kallat "ledig" ;) haha
sista chansen för att byta vinterdäck,, så det var bara till att bege sig över,, wihoo..
Blev en trevlig fika&/shoppingrunda med Bea (dock bara bea som handlade,, haha)
Längesen vi umgicks på "riktigt" mest bara blivit hejhej på jobbet och så,, så det var trevligt,, vi är rätt lika och är i ungefär samma situation när det gäller många saker så det är skönt att kunna ventilera lite,, nästan ett måste :)
För en gång skull kom jag ihåg kameran,, men hann inte ens ta ett kort innan det kom upp "byt batteri" jaha tack för den ;)
Körde broren till sin flickvän på vägen hem,, en söt flicka och trevlig flicka det där,, första gången jag träffade henne,, måste ju gokänna ;)  Skönt och få snacka lite skit med broren också,, när vi var små bråkade vi och slogs mest,, men det gör vi inte längre,, jag vågar inte det för nu är inte jag varken starkast eller längst längre,, haha så jag hade nog fått mer stryk är jag rädd för och då är det genast inte lika roligt ;)

Fullt upp hela kvällen också :)

dagen idag;
Sofie skulle ut och göra stan osäker igår så vi trixade lite med tiderna,, jag skulle börja 10 idag istället,, sju minuter över tio ringer Johan och undrar var jag är,, då låg jag i fosterställning,, haha så det var bara till att ta sig upp och kränga på statoil-kläderna och äta en macka i farten,, hade tydligen sagt att jag tänkte komma in vid elva idag,, precis som jag flexade lite som jag ville,, men så var det inte,, jag och johan hade vår lilla disskusion på eftermiddagen,, så vi löste det lilla missförståndet,, alltid bra att ventilera lite,, vi brukar förstå varandra ganska bra :)
Har inte gjort annat än och städat idag,, en massa grejor som måste fixas och slängas,, så handlingsplanen blir 100,, :)
Slutade 18.15,, hem åt en banan och sen ner till friskis för lite kärringgympa / ett medelpass.. :) bra musik och energirik instruktör,, det gillas :)

Ska snart koka mig två ägg är det tänkt =) en aning hungrig.. japp!

Imorgon ska det veckohandlas,, ja herregud det har jag glömt,, jag har ju klarat min förra veckohandling,, här görs det framsteg,, =)

Det hägras även ett konditionspass på löpbandet,, känns sådär ;) haha fast efter dom 60 eller 75 minuter kommer det vara helt underbart,, på kvällen är det jobb som vanligt ;)

slänger kanske upp lite egobilder senare haha fast först lite matpåfyllning,, hejochhå

Kommentarer
Postat av: Camilla

ha en fortsatt bra kväll.

2008-05-01 @ 21:02:13
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0