step=omöjlighet?!

ja det där med steppen idag var ju rena skämtet,, jag blir så satans förbannad på mig själv,,
det enda man behöver göra är att härma instruktören men inte ens det lyckades jag med,, haha det är lite illa : / 
det var svettigt helt klart men detta måste jag bara gå på fler gånger,, för jag accepterar inte ett sånt misslyckande,, gash!
Har ju gått ett par gånger på step/core och den steppen var ju rena barnleken jämfört med denna,, men jag ger inte upp,, inte så lätt iaf :)

En lagom del styrka på det efter,, känns gott i armarna nu,, alldeles precis lagom med styrka,, japps :)
Dock så stressas det igenom stretchingen så det lär väl jag eller rättare sagt mina armar få känna av imorgon,, : /

Märkte att mitt lager med träningskläder började bli väldigt tunnt,, så Innan jag stack ner och tränade så kilade jag inom tvättstugan för att se när det var min tur att få lite rena kläder,, den 23 hade jag av ngn korkad anledning bokat in och den dagen kan det bli lite svårt att hinna tvätta,, :) haha
så vad liza gör nu och resten av kvällen är kanske inte så svårt att lista ut? :(

Tycker du kan ta och bli frisk nu din lilla räka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0