raka motsatsen & fika med malin (cb)

började 10 slutade 15.30,, inte illa :) mohaha kunde inte alla dagar sett likadana ut?

Idag hann jag iaf hem och kränga lite innan jag stack till friskis och körde ett konditionspass/ inslag styrka pass,, lovely!
På tal om det första i rubriken,, jag och sofie är våra raka motsatser när det kommer till att äta efter träningen,,
hon,, påstår sig dricka sig mätt på vatten och känner ingen direkt hunger eller rättare sagt ingen alls om jag har förstått det hela rätt,,?!
jag,, äter en banan direkt efter,, och så fort jag kommer innanför dörren gör jag en äggmacka/ äter yoggi osv,, jag packar inte ens upp mina träningskläder,, hela min kropp skriker efter mat!,,

haha ja där fick ni en liten redogörelese,, :)

Malin och hennes gubbe fick ett ryck och körde hit från sthlm,,
så kvällen har spenderats på statoil,, haha med henne och en massa kaffe,, även Christoffer kom i sin super mario bil så han var med på hörn mellan allt traggande :)
Jag gillar Malin,, hon är en skön tjej,, vi traggar alltid en massa skit,, :)
kanske hinner ses en liten stund imorgon också,, hoppas hoppas :)

nu ska jag snart slå igen dom blå för jag har planerat ett spin-pass imorgon kl 07,, haha ja jag är kanske lite optimistisk ibland,, ?!

fick ett sms från Amelie innan "det räcker med att du kommer in vid 10 :)" kanske inte helt otippat :)

ja nej nu ska jag babbla vidare lite med snäckan här,, hon har ju varit i halmstad och gottat sig hela helgen,, svar ja,, lite beroende av henne är jag nog allt :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag brukar kompenserar med godis sen ;) eller brukade iaf ;)

2008-05-19 @ 12:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0