Optimist?,, haha

idag är en bra dag,, en dag utan träning iofs fast ändå bra :)

Har varit ute och gått i 2 timmar nästan nere vid havet,, så underbart,, man får ju passa på att få lite färg när man kan :) Bränner lite gött i ansiktet nu,, så jag har nog lyckats,, haha

När man är ute så själv så blir det att man går en tänker på en massa,, ja gör det iaf,, på allt mellan himmel och jord,, och jag kom fram till att jag mår väldigt bra just nu,, lever precis så som jag vill leva!,, Framför allt så känner jag mig väldigt häslosam,, äter rätt tränar hyffsat mkt,, ger kroppen en dags återhämtning då och då,, ja jag mår helt enkelt väldigt bra,,
det enda är rökningen,, det är lite ångest,, eller inte så lite,, men tyvärr har jag ingen ork till att ta tag i den inte just nu iaf,, men jag försöker verkligen dra ner på det,, och dom dagarna jag tränar är jag bättre på att röka mindre,, är väl kanske alltid något :)

Köpte en helgrillad kyckling igår,, så nu har jag satt på pastavatten,, ska göra en sallad på lite,, och sen ska jag koka upp bulgur och frysa ner resten,, enkelt och gott :)

Idag ser jag fram emot att jobba,, precis som jag nästan alltid gör =) Ser fram emot alla knäppa/roliga kunder,, ser fram emot att tala om för alla suckers att vända på sina kort,, haha (det sista intalar jag mig iaf)

Köket och mat nästa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0