om inget,,

det var och göra igår,, kan man väl lungt påstå ;) Helt plötsligt var klockan kvart över elva och bullarna var kvar i skåpen,, haha
Våra kära Irländare är tillbaka,, välkomna suckers! Helt plötsligt önskar man genast att man hade ett par extra ögon eller så,, idioter,,

Tydligen så har Johan hittat hit,, och han har också skaffat sig det här tramset,, :)

Idag ska jag prova på något nytt när det gäller träningen,, haha tror knappast jag kommer orka så jag väntar med vidare detaljer tror jag allt,, haha

Alltså jag blir verkligen inte mätt på en portion havregrynsgröt,, eller jo för stunden blir jag,, men nu var det en och halv timme sen jag åt och nu skulle jag kunna döda för lite mat,, det är väl lite illa?!

nae om man skulle ta sig samman och förflytta sig från soffan kanske?

Btw,, Suckers är något jag hittade på Jessicas sida för ett tag sen då typ "So long suckers" och genast kom jag på vilket ord som har fattats i mitt liv i vissa sammanhang,, haha :)
Förresten är Jessica en jävel på att svära så passa er för henne annars blir ni som mig,, hon har nämligen en tendens till att smitta folk,, ;) haha


Kommentarer
Postat av: Sicka

Haha, tack för den kängan! ;) Men visst, jag är ju en jävel på att vara vig i truten....dessvärre! Sån far sådan dotter får man skylla på. Jag blir heller inte mätt på havregrynsgröt, kurrar ilskare än nånsin efter en sån frulle tycker jag. Bättre med mannagrynsgröt för stunden....haha som godis!

2008-05-07 @ 12:10:13
URL: http://sicka.blogg.se
Postat av: Sicka

Åh, glömde ju min ilska jag fick först...
Kom å tänka på dessa jävla asfalts-as häromdagen, tänkte att man hoppades slippa the fuckers this year...men tydligen inte :(
Fück de luxe

2008-05-07 @ 12:12:04
URL: http://sicka.blogg.se
Postat av: Sofie

Jasså testa på kickboxing, eller ;)?

2008-05-07 @ 15:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0