ny solstol?

kvällen har väl genomlidits på ett ganska hyffsat sätt,, ap-mycket att göra emellanåt,, speciellt den stunden david befann sig utom varken räck eller synhåll,, tur att man har ett hyffsat kassatempo,, eller emellanåt ett väldigt högt så högt att man tre gånger på rad trycker på den jävla kontant-knappen trots att kunden ska betala med kort,, tacka vet jag att det finns möjlighet till returer,, tror Amelie uppskattar alla fina kvitton som är i en evig röra imorgon,, usch ja haha

En kund ikväll spydde ur sig en idiotisk kommentar,,
Det började med att kunden innan skulle ha en cola ur kylen bak kassan,, och jag glömmer stänga kylen (inte allt för ovanligt) iaf så säger kunden efter som har tankat ca 50 liter BENSIN,,

K - Du glöm inte stänga kylen,,
L -What?!
K -Ja glöm inte stänga kylen bak dig,, du måste tänka på att främja miljön flicka!
Då kunde jag inte hålla mig,,
L - Ja det säger du som precis har fyllt upp din bil med 50l miljödödande liter bensin,,!
Kunden tyst en lång stund,,
K -ja du det där har jag inte bra svar på,,

Nej precis,, öppna inte käften innan du vet vad du pratar om tänkte jag,, log och var för stunden bara allmänt nöjd,,

Nu är det ju så att jag jobbar på en bensin-station och givetvis mer än gärna säljer många miljö-dödande liter utan att ens blinka,, :)

Ja nu till rubriken,, idag såg jag en sol-stol,, en mycket fin sådan,, en rejäl rackare,, rosa och blommig och så fanns det tillhörande frysbag till,, den kommer nog få följa med mig hem,, om jag nu ska någon dag tvinga mig upp till den stora gröna plätten ensam så kan jag ju iaf sitta där med stil :) haha

lite sömn nu kommer inte sitta fel,, imorgon blir det att gå upp tidigt för att träna vilket jag för övrigt inte har gjort idag,, så det finns så mycket spring i benen som jag med största glädje ska bli av med imorgon :)

Må gott mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0