nöjda och glada,,

dagen började med att jag vaknade av att det kom ett sms från Hazel att hon var dålig och kunde inte göra mina naglarna,,
så efter ett X antal 118118 samtal,, ombokningar,, och prat med diverse salonger löste det sig,, men jag var duktigt nervös ett tag,, haha men så kan det va :) Slutade med att den andra tjejen på salongen gjorde dom,,
Hoppas du kryar på dig Hazel ;)

iaf innan dess så storsade jag lite runder på stan drack lite kaffe och hade det allmänt mys,,

hämtade upp broren och sen körde vi mot Rönnowskolan,, var ju tvungen att gå upp och hämta twinsen,, lite nostalgi måste jag säga,, gick ju själv i samma klassrum när jag var i deras ålder,, såg precis likadant ut som på den gamla goda tiden :)
på vägen till bilen stötte vi på Klasse,, hn är typ fritisledare som fixar,, donar och har sig,, det första han sa va
"wow vad snygg du har blivit,, du ser ju verkligen riktigt bra ut" haha vad ska man säga? Han är ju inte så gammal nog inte ens 40,, men han har ju varit med lärare?! haha
iaf åter till ämnet,,
släppte av broren och twinsen så dom fick kränga pizza medens jag fick mina naglar gjorda :)
Dom hade ingen aning om vad vi skulle hitta på,, så dom var ju så himla nyfikna men både jag och broren lyckades hålla våra glapp stängda,,
Dom kom in till mig när dom hade krängt klart och tittade med stora ögon alla tre,, haha det var en syn ;)
16.25 var jag klar,, sen bar det vidare mot bowlingen,, exakt halv var vi där,,

Den närmsta timmen betod sen av bowling :) wiihoo!


twinsen fjantar lite som vanligt ;)

 
ett,, två,, tre och iväg,, alla stilar är bra utom dom dåliga sägs det,, haha

 
cooling där ;)

 
haha ja tur att man inte får poäng efter stilen kanske,, :)

 
jag slog flest strejkar och då blir man så här glad,, tävlingsmänniska in i minsta beståndsdel kan jag lova =)

 
lite syskonkärlek :)

 
betyder,, jag älskar dig syrran :)

 
rännarebanan nästa,, mohaha

 
överlyckliga över att jag jag också besökte rännarebanan en gång :)

Behöver jag en berätta vem som vann?,, och dessutom med en hel del poäng? -moi. =)

Det hela avslutades senare med lite glass på pråmen nere i hamnen,, glassmonster är vi allihop innerst inne haha





Årets första mjukglass,, försöker även verka lite sådär måttligt intresserad av deras interna skämt,, haha

Kort och gott en mycket trevlig dag och mysig eftermiddag tillsammans alla fyra,, twinsen var helnöjda så det gjorde vi bra :)

Vilket långt inlägg,, har ni orkat läsa allt ens? haha


Kommentarer
Postat av: Sicka

Naaaw, fina ni är alla fyra! :)

2008-05-14 @ 22:04:37
URL: http://sicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0