njuter :)

igår när jag kom hem från träningen var jag helt färdig som artist,, om jag har påstått att jag har varit slut innan så är det ingenting mot vad jag kände mig då,, haha
Men det var skönt och alltid kul med lite utmaningar,, 
Det jag gjorde var att köra dubbla pass,, först spin sen medel,, direkt efter varandra,, och tycker ni "ah det kan väl inte vara så farligt",, så PROVA!,, Den smärtan i benen går inte att beskriva,, haha
Men som sagt var det skönt att pressa sig lite :)

K, köpte sig en ny bil igår,, så givetvis blev det en liten åktur där också,, det var bra drag i den "leksaken" haha får väl se hur länge han tycker den är kul,, sportbilsfånen :)

Idag har jag varit ute i solen största delen,, Mötte upp Favorit-Tösen vid elva och sen har vi lunchat på Ebbas,, strosat runder på stan,, och köpt glass på gröningen,, vilket väder så skönt :) pratat en massa skit och bara myst,, gillas :)

Kameran fick såklart följa med på ett hörn ;) 

 Kycklingsallad med bröd och vatten till lunch :)
 Glass-älskaren i action :) haha
 hmm undra vilken som är vilken? ;) haha
image145 solen gillas :)

 jobbigt läge ;)

image148
På språng,, :)

Tack för en trevlig förmiddag snäckan :)

Nu ska jag äta lite vindruvor och dricka en flaska vatten innan statoil-kläderna,, en helkväll på statoil,, kan livet bli sämre? haha,,


Kommentarer
Postat av: Elin

Härliga bilder =)

2008-05-08 @ 15:06:15
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0