mätt&belåten,,

då var dagens lunch äten :)

image149

"grillad" tonfisk med bulgur,, keso,, kokta grönsaker och körbärstomater :) det var gott!

Blev ingen tidig träning idag,, kroppen ville inte masa sig upp förrens halv tio cirka,,
Så var först ute på väla med Jessica en sväng,, köpte mascara,, solkräm och ett par nya vattentäta hörlurar ;) 
 Blev avsläppt här hemma bytte om till löparkläder och begav mig ut på ett tur,, gud så varmt det var,, nästan för varmt för att sprina,, gash!,, efter en lagom liten tur i krokarna här sprang jag upp till statoil och hämtade min cykel som för övrigt har stått där sen i julas typ,, är rädd för att jag måste lämna inväg den till cykeldoktorn så han kan få henne fin igen :)

Nu ska jag göra mig iordning och passa på att ringa mamms,, sen väntar det inte helt oväntat jobb :)
utan några irländar-suckers ikväll tack :)

Imorgon ska det spinnas på förmiddagen sen ska jag köpa mig min fina stol och sätta mig på den gröna plätten ett par timmar och bara njuta,, men det blir morgondagen beskymmer :)

plattången nästa,,

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

TOOONFISK!! GUUUU VAD GOTT ;););) höhö

2008-05-10 @ 15:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0