ljusa stunder och trötta ben,,

ibland har mitt jobb sina ljusa stunder,, igår var en av dom,,
haha så mkt knäppt och roligt folk,,
*En massa ynglar som försökte köpa cigg/snus,, no way när liza står i kassan vilket hon för övrigt gjorde typ hela kvällen,, [host host]
* man får sms upplästa mitt framför ögonen,, om hur den eventuella ex flickvännen ångrar att hon var otrogen blabla
* GB-glassgubben följer med ett medelålders par hem,, töntar!
* Moppe-gäng som "visar upp sig" precis utanför dörrarna
* skratt-attacker,,
* 10-poängare,, ett flertal ska nämnas :)
* och ja sen har vi ju den sista grejen som inte ska nämnas :P haha
* karlskorna folk som man skulle vilja ge en rak vänster till,,
* En kollega som ständigt dissar allt man gör! haha

,,med mera med mera :)

Den sista timmen igår var jag helt slut,, och då menar jag verkligen helt slut,, gick inte i många knop då,, (christoffer hade säkert vilja tillägga att det aldrig går i många knop när jag gör ngt,, men det nöjet ska han inte få,, mohaha) 

Upp tidigt idag,, frukost och sen väntade det ett spiningpass,, ett jobbigt sådant,, =)
Stötte på Sofie och Ylva,, dom var på passet innan,, så där lagom svettiga glada var dom ;)

Körde hela passet rakt igenom idag,, kändes relativt bra,, ryggen sa ifrån lite,, men inte alls så farligt som den brukar göra när man befinner sig i "position 3" ,, och det är ett steg i rätt riktning,, skönt när man får ta ut sig,, :)

Nu hägras det mat,, sen blir det till att hoppa in i duschen,, inte så mysigt att sitta här och lukta svett,, och känna hur det salta torkar in i kroppen,, för idag blev jag helt genomblöt,, (gissar att ni är intresserade av den typen av information förståss haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0