ledig helg? nae!

kvällen/natten till igår var helmys,, har jobbat så mkt nu så det har blivit för lite tid över till att få ligga nära :)
dagen började också bra,, öppnade och trots på tok för lite sömn var jag pigg på ngt konstigt sätt,,
vid tio tiden bröt helvetet ut,, fick ont i magsäcken så jag trodde jag skulle decka ihop nästan,, kunde emellanåt inte stå rakt upp,, inget hjälpte,, Hilfe tänkte jag bara,, va fan är det nu som spökar,, magkattar,, magsår? nae sånt kan väl inte jag få?
men jag genomled dagen och sen bar det ut till väla med favorit snäckan,, hade nog rätt så ont större delen av stunden men det fick gå,, men när vi hade ätit vår ceasarsallad,, blev det värre än det var innan,, fy fan vilken smärta,, det var liksom inte att det körde runt eller så det gjorde bara fruktansvärt ont,, så ut traskade jag som en gammal kärring eller ngt,, haha
förresten köpte jag bara två par nya örhängen så jag är nöjd :) haha Jessica handla betydligt mer,, fast hon handlade en del presenter och så också :)
Iaf,, körde henne hem och sen körde jag hem här och la mig,, fortfarande så jävla ont,, :/
deckade på soffan som en stenad säl eller något och där låg jag tills 07.50 imorse,, lyckat när jag skulle börja jobba 08,, :)

Jo ja jag har jobbat idag,, hade sett fram emot en ledig helg,, som tur är så är det ju inget vidare fint väder,, fast känslan av att få vara ledig en helg och bara göra så lite som möjligt hade varit uppskattat,, men istället så jobbade jag fram till 15,, en ganska kort dag,, men det räckte fullständigt för sen fick jag stressa hem snabbt byta om och sticka ner till friskis om det skulle vara lönt med ngn träning,, hann köra 45 min på "crosstrainern" typ en konditionsmaskin,, var ju bara tvungen att visa för K att jag pallade det han kör,, haha sen blev det ett par övningar för magen och ett par för ryggen,, mer hanns inte med,, btw så var jag sist ut från gymet,, stretchingen tog sin lilla tid och två minuter över fem gick jag ut genom dörren och fick en sån där trevlig "hata blick" haha men förstår att dom också vill komma hem ju :)

Nu sitter jag här ska snart ta och göra mig två äggmackor och äta lite yoggi,,
Imorgon blir det också jobb,, men ska se om jag inte kan mixtra lite med tiden då också så jag hinner träna,,
jag måste träna,, blir en helt annan människa efter,, så lovely,,

Grejor som jag har fått stryka denna helgen;
* Ett gympass med Sofie,, trist hade sett fram emot det,, men efter onsdag så :)
* Brorens fotbollsmatch,, spelar på hedens imorgon,, han blev nog mer beskviken än jag för jag är inte vidare intreserad av fotboll,, men det är alltid kul att få se honom spela iaf,, åker kanske dit imorgon och tittar en stund under lunchen för att kompensera lite,,

Trist,,trist,,trist!

nu ska det göras mackor,, magen kurrar :)

Kommentarer
Postat av: Soffe ;)

nää lediga helger e det inte gott om, särksilt inte för din del tycker jag. Vi kan gotta oss sen när dom andra extringarna kommer ;) höhö!! Så dom också får slita litta!! Ses sen snäckan. kraaam

2008-05-18 @ 12:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0