läkerol,, rosa&sött!

visst sa ja att ni skulle få se en bild på läkerol-mojset "jag" fick idag?

Kom in en säljare från leaf och lämnade en påse,, mest godis.. fast det finns där många andra på mitt jobb som nog mer än gärna lägger beslag på ;) haha

image138 Tyvärr förstör blixten typ allt,, fast det är väldigt rosa,, och med pieces of strawberrys i :) så ni kan kanske gissa vad jag har i min mun nu? ;)
Är nog inte till att rekommendera till något med halsont för det är allt annat än starkt,, --> väldigt sött!

fast säljare som kommer med sådana saker är alltid uppskattade =)

Kom på mig själv på jobbet idag,, mer än en gång,, hur lätt kunder kan få mig irriterade,, idag hade jag kunnat dela ut ett flertal "raka vänstrar"
samtidigt börjar jag fundera på om man kan sluta med det tänkande och se ngt positivt i det hela?

Tror inte alltid att det är så lätt,, man blir rätt trött på att stå och be kunderna vända på sitt kort,, stå och berätta för statoil-kunder att dom ska dra sina kort själva,, trycka på klar om dom inte har någon kod,, för att när man sen ber dom plocka fram kökortet få ett jävla stön upp i ansiktet,, det är väl för fan inte mitt fel att dom inte kan hålla reda på sina koder?
Det roligaste med det hela är ändå när man överbevisar kunden,, "kunden har ju alltid rätt",, men när man följer med kunden ut till pumpen,, trycker på "kassa",, väljer "oktan",, lyfter "pistolen" och ett två tre fungerar det,, trots att det är just precis så dom har gjort tio gånger? paahh,,

Fast detta är nog egentligen inget att gnälla över,, det är nog lite charmen med jobbet?
tror man måste ha varit i statoil-kläder för att förstå poängen i det jag skriver nu,, men en och annan statoil-människa har jag nog allt som är här inne och spanar ;) haha

nae,, om man skulle trycka i sig ett par läkerol till och se vad jessica har på hjärtat? :)

Kommentarer
Postat av: Sicka

Hon har alltid nåt på hjärtat den dära hönepönan! haha...så klockrent du skriver, men att du inte märkt av ditt dåliga tålamod förrän nu? ;) JAG märkte av ditt snåla tålamod för längesen nämligen....haha

2008-05-05 @ 22:34:48
URL: http://sicka.blogg.se
Postat av: Sofie

jajamen, en till statoilmänniska här som snokar =) Inte såg jag ngt godis där? hmm vet har ätit ? grrr..nää va ändå inte sugen? :P haha..Ha kul på jobb ikväll :P puss

2008-05-06 @ 11:34:40
Postat av: Milla

Det går lika bra med Ica-kläder. En del kunder blev nog tappade som små ;)

2008-05-06 @ 12:32:57
URL: http://sagolikamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0