jag blir inte röd!,, haha

Jag gick inte på allt för många knop innan jag skulle börja jobba idag,,
Har mest suttit ute och pressat lite,,
Mina kollegor påstod att "ja jo lite röd har du allt blivit" paahh,, jag blir inte röd,, så är det bara! haha (det är något jag alltid kommer hålla fast vid) haha

Jobbade dom sist timmarna me favorit-snäckan idag,, kärt barn har många namn! ;)
Det såg bra ut när hon kom,, vi låg bra i tiden och så,, men på mitt jobb är det inte ofta det slutar som man har tänkt sig,, haha
En göteborgare som behövde hyrbil då hans motorcyckel hade lagt av,, bokade en polo till honom,, men han fick inte plats,, då menar jag bokstavlingen inte plats,, karlen var minst 2.10 lång och hans ben var nästan lika långa som hela mig,, inte riktigt men nästan,, så det var bara in och boka om.. han var en trevlig prick förresten ;)
,, en halvtimme senare kommer han tillbaka,, då är det en gubbe som har kört honom i röven,, jahaja skadeanmälan och hela köret fylldes i trots att skaden var mkt liten,, men rätt ska vara rätt,, :)

Ytterliggare en uthyrning sent,, kvinnan hade haft inbrott i bilen då hon och sina vänninor hade varit och cyklat i danmark eller var de va i tre dagar,, yes yes en bil-rackare till som försvann där,, :)

Men det har varit gott om trevliga kunder ikväll och det uppskattas,, har konstaterat att jag är väldigt svag för göteborgare,, deras dialekt gör mig nästan knäsvag,, som Sicka sa det är helt andra människor,, ;) haha

Nae nu får jag sluta skriva här,, ska vara på jobbet pigg och vaken 08 imorgon,, good luck liza :)

btw,, Tvillingarna fyller år idag :) Grattis mina älskade små-skitar ;)

usch sova skulle ja ju,, gonatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0