happy face!

full rulle igår,, från tidig morgon till sen?! kväll,,
*07 spining
*09.30-15 statoil, kontor,, gash så mkt mer än vad man tror.. haha
*15-19 malmö tur och retur med Sicka,, blev dock väldigt besviken på peak men det kompenserades av ett linne inne på vero-moda :)
*20 kvällsmat
*20.15- liza låg som en stenad säl i soffan,, så underbart med sömn :)

Idag så har jag suttit på Scandic hela dagen,, ngn service/försäljningsutbildning,, helt okej,, kul och träffa andra från dom andra stationerna,, och byta erfarenheter som det så vackert heter :) haha
Statoil är nog lite kända för alla fika pauser under sånna här dagar,, haha
Men det blev god middag med både förrätt,, räkor,, kaninmat i form av olika sortes konstig sallad,, lite tomat/gurka ja typ som en coctail av ngt slag,, till varmrätt blev det kycklingfile med bulgur,, lite broccoli,, sallad och currysås,, det satt där det skulle som jag brukar säga :)
till eftermiddagsfikat var där en massa kakor och sånt onyttigt trams med jag höll mig till morot/gurk sticks ;)

Det sista jag sa till Sofie innan hon körde vidare var att "nae idag blir det vila" men så gick jag in på friskis hemsida och rekade lite,, upptäckte då att där idag fanns platser till step/styrka så jag kunde inte hålla fingrarna i styr,, haha
hade annars tänkt åka ut till väla en sväng och bara ta det lite lungt/ diska undan här hemma,, men det får bli morgondagens projekt efter mitt besök på statoilskontor,, det är trots allt roligare med träning,, :)

Så en smootihe nu innan det bär av mot friskis :) wiihoooio

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fan du e snabb med att uppdatera bloggen ;)

2008-05-20 @ 18:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0