galet gott,,

mm för det var det,, har nästan precis krängt lite yoggi och en macka med rostbiff,, :)
jo jag vet att det är sent,, men vad ska man göra när man tränar?
och finns det något godare än att kränga efter träningen,, man är ju såå hungrig,, eller hur sofie? haha

Imorogn öppnar jag känns mindre kul,, ska dock hämta upp sicka efter jobbet för en sväng till väla,, ser redan hur pengarna försvinner,, haha nej men jag ska nog bara handla sånt som jag verkligen behöver?,, finns det ngt jag verkligen nehöver om jag tänker efter?

haha nu sitter jag här och flummar bara så ska ta och slå över på trean,, ska tydligen vara något intresant på efterlyst nu,,
måste läsa iform tidingen ikväll också innan dom blå ger upp :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

har du fått den nya iform tidningen? har inte jag =( VAFAN e detta :P? hehe

2008-05-16 @ 10:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0