effektivitet va det här,,

klockan är inte ens 11 och jag har hunnit,,
*äta frukost
*tvättat två maskiner,, den tredje på g,,
*varit på maxi och handlat nödvändigheter,,
*Läst två tidningar
*,, och satt igång ugnen :)

mm tycker allt att jag har varit flitig idag,, men så är det om man ska hinna med allt som måstes innan man börjar jobba då gäller det att man går upp tidigt,, :)
Gymmet öppnar inte förrens 11.30,, så jag tänkte jag skulle göra kycklingen och så färdig nu innan så är det bara till att koka upp grönsakerna och lite så när jag kommer hem :)

image137

Blev inga egobilder igår inte så idag får det bli en iaf,, mohaha

Kommentarer
Postat av: Helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)

2008-05-02 @ 14:52:39
URL: http://helsingborgstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0