dygnet borde ha fler timmar!

Idag är en sån dag där jag är stressad eller iaf känner mig stressad :/
Sådär pigg imorse men jag kom i tid och det har gott i ett tills jag gick hem hem vid kvart över fyra snåret,,

sen dess har jag tvättat ett par maskiner tvätt,, varit på maxi och handlat lite nödvändigheter och så tvättar jag,,
träningen kan jag nog bara drömma om idag om jag inte åker ner nu om en stund och rastar löpbandet lite,, fast det är högst tveksamt,, måste tvätta mer,, diska,, kanske vila? är helt slut :(

image150

Min farfar va i tidningen idag,, har varit inbrott nere i åhus inatt :( Idioter finns det gott om ja :/
Men där har ni honom,, min farfar,, naturligtvis i statoil-kläder,, jag har ju sagt att det ligger i släkten ;) haha

nae om man skulle ner och slänga i en ny maskin tvätt,,?.. urk!

Och ja förresten dygnet borde ha fler timmar,, många fler!

Kommentarer
Postat av: Sicka

The man, the myth, the concept! :)

2008-05-12 @ 19:27:36
URL: http://sicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0