Begravning :/

jobbade till halv ett,, hem la mig på soffan några timmar och sen upp innan tuppen,, hatar när jag inte får sova :/
Men iaf så har min Gamlamormor lite hastigt och lustigt gått bort och idag var det dags för ett sista förväl,, fyy vad hemskt det vad,, grät som ett litet barn under hela vistelsen i kyrkan,, :(
Framförallt satt jag och tittade på mormor och morfar och tänkte nästa gång är det kanske ngn av deras tur och då fick jag så himla dåligt samvete för att jag inte tar mig tid att träffa dom oftare= ännu mer gråt,,
Dom blir ju så glada så fort man visar sig med ändå har jag så sällan tid heter det,, är ju så rastlös av mig,, har inte riktigt den ro:n i kroppen som jag önskar men det ska bli ändring på det,, jag måste ta mig tid att träffa dom oftare,, annars kommer jag aldrig förlåta mig själv den dagen jag står i kyrkan,, för den dagen kommer ju det är ju naturens gång helt enkelt,, :(

Efter kyrkan åkte vi iaf hem till Ingrid och anders (mormors syter) och fikade pratade lite minnen och hade det så trevligt man kan ha det,, många släktingar som jag inte har träffat på flera år så det var trevligt att få snackas lite skit med dom och framför allt mina kusiner som jag också träffar på tok för sällan :/

jag har levt på redbull idag och det lär jag nog få göra imorgon också,, gash så trött jag har varit i mellanåt,, :(
nu ska jag sova några timmar innan det är dags att kicka igång en ny och förhoppningsvis solig dag innehållande jobb,, träning och lite mer jobb,, :/

sov gott,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0