Bakken,, =)

inlägget som utlovades uteblev och ersattes istället med sömn,, sov från det jag skrev här tills 07.10 i söndags,, behöver jag ens påpeka hur mkt jag jobbar?
Igår var det också sömn som prioiterades istället för detta,, då gjorde jag inte mkt mer än att jag kom hem plockade undan lite och sen var det soffläge för resten av kvällen,,

Helgen har varit rätt rörig på jobbet,, lite oförutsedda grejor som inträffade och det rubbar en hel dag,, vi är väldiga rutinmäniskor på jobbet,, eller jag räknas nog inte dit men dom flesta andra är,, och inträffar det ngt kommer man helt ur balans all energi försvinner och man får planera om och mixtra lite,, fast det brukar lösa sig :)

åter till fredagen,, 14.00 blev jag och David avlösta och det var full fart hem och byta om som gällde,, något stressigt ja ;)
Sen åkte vi fem Jag, Jessica, Christoffer, David och Mare över till Damnark och sen vidare till Bakken,, Vädret var kanon hela kvällen,,  vi hade verkligen supertrevligt,, det åts grillat,, åktes en massa karuseller,, krängdes glass/popcorn,, ännu mer åkande,, filmtittande,, skitprat,, femkampade (marie vann, grattis ;) ) och slutligen ännu mer åkande :)
Inte förrens vid 23 tiden tror jag som alla var glada/mätta och nöjda för kvällen  :)

Kameran fick såklart följa med,, nu hittar jag inte sladden bara,, så är det när man har städat och varit duktig och lagt den på sin plats,, haha så dom får ni vänta med och se till efter jag har varit och tränat för nu hinner jag inte leta efter den,,

så dags att packa väskan och ta sig ner för ett spiningpass i ösregnet,, wiihooo :)

Kommentarer
Postat av: nathalie

Om du är intresserad av bloggdesign så lottar jag ut en design just nu för 20kr eller mer. Välkommen-
natlin.blogg.se

2008-05-26 @ 17:49:40
URL: http://natlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0