vin är gott,,

tjaoo!

Handboll för hela slanten idag,, tyvärr har dom förlorat,, tänker inte börja analysera det för då blir jag bara arg igen,, men det är till största del trämars fel,, hur fan kan man som tränare sitta ner på bänken och inte ge killarna några direktiv under en hel match? gash! jag var alldrig tyst som tränare och även när man ligger under behöver spelarna käna sitt stöd från tränarna,, "Ebba" borde varit här han erfarenhet och förmåga att få spelarna till att bruka allvar saknas,, så är det! Min brir bar duktig idag,, undra om han ärvt syrrans talang? haha vi är iaf båda två så grymt dåliga förlorade och tävlingsmänniskor in i den minsta beståndsdelen ;) haha man kämpar tills det är slut,, that`s it,, nu börjar jag bli arg,, :/

Var inne i city en sväng,, fick ett par nya träningsskor av papsen,, mina andra var det ju hål i så han tyckte jag behövde ett par nya,, :) haha ett par andra grejor följde också med på ett hörn :)

ätit räkmacka, druckit vin och tittat på melodifestivalen,, ;) ska ner och fortsätta med vinet,, McPersson,, bara så jag kommer ihåg,, som det ser ut nu ska vi in tilk city om en timme eller så,, får se om jag orkar,, tar på krafter att springa runder hela dagen och argheten har tagit lite krafter,,

blir på ngt sätt stressad över att inte stressa?!

Misses a lot right know, why? :(

åter till das Vin :) over,,

Kommentarer
Postat av: Sanna

Roligt med handboll

2008-03-15 @ 22:40:18
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0