storhandla?!

Frågade Jessica igår igår hur mkt dom spenderade på mat varje månad,, (hämtmaten är inte inräknad) och det var ungefär lika mkt som jag gör av med,, och då lever jag själv?!,, baahh!

Vet ju att dom storhandlar och det tjänar man visst lite slantar på,, så sa hon "men som singel gör man ju inte sånt" haha men jag kanske ska börja?

Det är som så att jag har nog testat det någon gång,, fast så blir jag sån att jag gärna bara gör det jag är sugen på eftersom jag tycker det är en pina att laga mat just nu och det beror mest på att jag inte har någon riktig fläkt vilket leder till att hela lägenheter stinker och jag hatar matos,,
Kanske ska ge det en chans till?

Detta är en daglig syn hemma hos mig,, allt för slippa laga mat;

image99

Inte för att det inte är gott,, fast ngt enformigt kanske ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0