statoil,,

jahopp då sjunger jag på min sista rad som extring,, eller deltidsanställd?!

Borde vara överlycklig,, fast är jag?
Jo men visst en säker inkomst varje månad,, kan planera mitt liv på ett helt annat sätt,, men samtidigt betydligt fler sena kvällar i statoil-kläderna,, men jo visst är jag glad,, det är ju ett steg i rätt riktning,, helt klart :)

Har nog inte riktigt insett att det inte kommer ringa i telefonen fler gånger,, typ klockan fyra och chefen vill att man ska vara på jobbet tio minuter senare,, och när jag är ledig så är jag ju verkligen ledig,, eller? haha kommer nog bli att man hoppar in om det behövs iaf,, kommer nog alltid se mig själv lite som en extring fortfarande,, haha ;)
.


.image101

                                                                                  

 Jag bjuder på den ;) haha


Igår var ja och Jessica ute i blåsten en sväng,, mkt skönare att ha vinden i ryggen än i ansiktet vill jag lova för dom vindarna var inte att leka med,, tydligen har hon gett mig ett nytt smeknamn "rosa pantern" what?! Gjorde misstaget att fålla in att jag inte ville vara med på bild,, men tjii fick jag ;) haha
Trevligt att bara storsa lite rundor och snacka skit,, inte helt ovanligt kanske? ;)

Ska strax bege mig ner mot lite spinning,, tror tyvärr att det är "position 3" passet,, men i så fall trotsar ag henne och kör ett position 1 pass,, tänkte smita upp och köra lite styrka om min rygg vill som jag :) Föresten så låste den sig igår på jobbet,, så Marie var snäll och bände mig,, får rysningar av knarrandet bara,, men skönt var det :)

Packa,, dricka en snabb kopp kaffe och sen inta bettan ;)

Det börjar lätta från hjärtat,, skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0