stängning/öppning,,

Var inte riktigt människa när klockan ringde idag,, Johan ringde och dubbelkollade så jag var människa,, tack ska du ha ;)
Lugn dag rakt igenom och tur var väl det med tanke på tröttheten,, Kanske lika bra att vänja sig, för som schemt för april ser ut nu så är jag ledig en dag på 15 arbetsdagar,, varav kanske 12 av dom är kvällar,, jisses undra om jag är människa efter det,, schemat är ju inte riktigt klart än så än lever jag lite på hoppet ;)

"flexade" den sista halvtimmen och begav mig till friskis,, skulle kört ett medel med Benny,, slutade dock med en halvtapper omgång på löpbandet,, trött och seg ingen bra kombination ;)

hängt lite på you tube ikväll också,, haha kan inte sluta skratta åt Robert Gustavsson,, och det mest klockrena var att han kom med på ett hörn i kvällens Let´s Dance,, han är bara för bra =)

märks det att mitt liv inte riktigt är så som jag vill att det ska vara?
Saknar,, som vanligt : /

förresten värt att nämna; Kom en en klar tio poängare på jobbet idag,, händer så sällan ;) haha


Kommentarer
Postat av: Sicka

Haha, å givetvis så missar man den! Marie sa dock att han sjönk till en 8a eftersom han visste att han var en klockren tia ;)

2008-03-22 @ 11:42:01
URL: http://sicka.blogg.se
Postat av: Beaa

hehe, ja sånt kan förgylla en hel dag... :P
Hoppas allt är bra med dig annars, darling.
Kul förresten att du blivit fast/heltid nu oxå...

Puss o kram

2008-03-23 @ 09:39:55
URL: http://beaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0