saknar dig så det gör ont!

Hade så himla trevligt igår,, Det var Jessica som gjorde att det blev väldans trevligt,, det blir det alltid i hennes sällskap :)
Hämtade upp henne vid fyra,,(skrattade så tårarna sprutade på vägen dit haha) vandrade bort till wayns och drack lite kaffe innan träningen,,
Medel/puls stog på schemat,, helt ok!
Måste för övrigt tillägga att det var en jävla surkärring i receptionen,, haha det märktes på kortet hon tog,, hahaha

Körde hem för släppa av Jessica,, men det var kolsvart i lägenheten,, = ingen karl-jäkel hemma som det var tänkt och då alltså ingen mat! Tyckte att vi kunde äta ngt gott ihop i stället och så blev det,, Vi var sugna på allt! haha Från början Italienskt,, sen tahi,, pizza (tror jag var den mest drivande gällande pizzan,, men hey det är ju flottigt och gott,, haha) Till slut så blev det thai,, på thai-corner,, troligtvis den dyraste thaimaten jag ätit,, fast det var värt varenda öre,, så gott!,, Efter en kaffe på maten och en massa tragg,, tackade vi för oss,, I slutet var det bara vi och vårt kaffe kvar,, undra om servitrisen lyssnade på vad vi sa?! haha 

På vägen hem så lekte liza lite,, hade ju snöat och var som gjort för lite bus,, trots att jag egentligen inte kan eller vet vilket håll man ska snurra på ratten för bilen ska svänga rätt,, men både vi och bilen klarade sig oskadda,, kanske en dold talang?

Tack för en trevlig kväll som gärna görs om :)

Idag har det inte hänt allt för mkt,, slappt och skönt,,
Avverkat ett litet spinningpass ikväll och då naturligtvis i sällskap med Jessica :)
Känns en aning i benen kan jag lova,, fast det är mest bara skönt :)

Bara så ni vet så skrattar jag varenda gång,, "haha" kommer med,, inget fejk här inte :)

rubriken talar för sig själv,,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0