never ending,,

Varför skulle ja ens se dig idag,, du gör det svårare än du tror för mig!,, nu börjar det göra sådär ont igen,, :/

Träningen idag kan man nog inte kalla träning,, gick upp,, sprang fem minuter,, körde lite mage,, sen satt jag i 45 minuter och tittade rakt in i dom där stora speglarna,, gjorde ett halvhjärtat försök till att tänja lite,, men nae det gör för ont just nu,,
,, Kom på att jag har tränat alla dagar denna veckan så det är nog inte så konstigt att kroppen inte riktigt vill idag,, så vila idag och nya tag imorgon helt enkelt!

Snart dags att laga lite mat,, baahh det är hemskt att jobba kväll,, man måste planera så man inte får ngt blodsockerfall vilket inte är det lättaste,, kan ju lova att när man ätit middag på jobbet vid halvåtta tiden så skulle jag kunna döda för ngt sött,,
Och hade jag inte ätit en så tidig lunch hade jag ju inte kunnat äta ngt precis innan jobbet och då hade jag blivit hungrig efter kanske en halvtimme eller ngt,, och då är det lät att bara trippa bort till godiset och kränga lite eller vräka i sig två birka bullar,, haha illa!

Jag vet inte hur det är för andra men för mig är det en kamp mot kroppens sug varje dag,, går nog egentligen inte dag utan att jag tänker,, åhh så gott det hade varit med blabla,,
Men nu är träningen igång igen så nu finns inte ens det alternativet för mig =)
Vill ju inte förstöra den positiva trenden som visas på vågen nu,, wiii,,

nae,, föna håret nu då kanske?! :)

K,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0