Gottgott :)

detta är kaffe när det är som bäst,, har inte smakat något godare kaffe än Gevalias snabbkaffe,, (och ja, jag har en kaffekokare)

Jag klarar mig helt enkelt inte utan kaffe thats it,,

image100
Välbehövligt just nu :)


Hade ett litet vad med mig själv som det tyvärr ser ut som jag förlorar,, vilket innebär att jag måste släpa ner mig till friskis för ett spinpass ikväll,, (hade nog egentligen inte riktigt räknat med att vinna vadet med mig själv,, fast hoppet är ju det sista,, lala)


Btw,, nästa fredag åker nog jag till sthlm,, fre-sön,, Broren spelar finalsteget i Handbolls SM och det vill man ju inte missa,, Bo på hotell, äta god frukost, titta på handboll och storsa lite rundor i sthlm med mamma och pappa?! Klingar inte helt fel i mina öron,, Glömde fråga mamma och twinsen ska med?!

Åter till kaffet och OC,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0