gårdagen&dagen

Gårdagen;
Spenderades med Jessica,, (fick även sällskap av en hemsk huvudvärk som verkligen vägrade ge sig,, gash vad ont jag hade,, och till det kan sägas att jag i vanliga fall ALDRIG har huvudvärk :/ ),, väla och stan gjorde vi osäkra större delen av dagen,, Dessvärre hittades inte det som var tänkt,, typ kläder och skor ;(
Men en påse från kicks,, tasty-house och ikea fick snällt följa med hem iaf :)

trevligt sällskap och mkt snack,, då mår liza som bäst :)

Dagen;
Veckohandling på maxi,, nästan iaf ;)
Jessica var snäll pch gjorde lite plats bland hennes tvätt så jag kunde klämma in ett par grejor i hennes maskiner,, liza själv har ju ingen tvätt-tid från i slutet av veckan eller typ nästa kanske?
TACK tack tösabit,, vad hade jag gjort utan dig? min vardag hade blivit sååå mkt tråkigare vill jag lova :)
Blev även bjuden på en "mezo-lunch" gott gott :)

Och ja vi traggade också,, en hel del :)

Hem och vände sen var det bara till att bege sig mot friskis,, skönt pass idag,, Kondisen börjar ge med sig,, güttans!

Sitter nu med inpackning och ansiktsmask,, inpackningen ska få göra kudden sällskap inatt med masken är det dags för att ta bort,, innan den typ växer fast,, :) haha

Kanske dyker upp ett par bilder sen,, men nu med stora steg mot toaletten,,, ciao Bells

Kommentarer
Postat av: Milla

Glider du runt i en silvrig volvo? Tyckte jag såg dig när jag var ute på min promenix mot Sofiero :)

2008-03-26 @ 21:26:54
URL: http://sagolikamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0