fått lite gjort,,

Idag har jag hunnit med;
* En låmg skön promenix med Jessica ute i pålsjö,, solen sken och det var vindstilla,, nästan så man trodde man hade hamnat i ngn annan stad,, för den kombinationen; sol och vindstilla är väldoigt sällsynt här ;)
* Lunch bestående av soldatens ärtsoppa,, och pölse :)

Sen tog min dag slut för lill-chiefen ringde och undrade om jag kunde komma in två timmar tidigare,, JAVISST jättegärna ;)

Har aldrig sett Christoffer springa så snabbt som han gjorde idag,, en liten idiot som inte riktigt hade lärt sig vad mitt och ditt var,,(tyckte nog att den blomman skulle passa bra hemma i hennes fönster eller ngt) hög var hon också,, han hann ikapp henne tvärs över gatan,, haha han kan om han vill ;)

Har bokat in mig på ett spin/core imorgonbitti,, så sova ska jag ta och göra nu ;)

By the way,, jag är grym på att fickpakera,, :)

Kommentarer
Postat av: Sicka

Oj...låter som en händelserik kväll! Fickparkera?? nej tack

2008-03-28 @ 10:42:31
URL: http://sicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0