aouch ;)

Lugn kväll på jobbet igår,, så skönt =)

Kört ett spin pass idag,, min favorit instuktör idag,, vi körde en massa "trams" som hon sa,, saker som friskis hade valt att ta bort,, fast nu var det ju påsk,, ;) mkt jobbiga moment,, fast kul var det :)
Uppe i gymmet en sväng och körde lite bröst/rygg,, aouch vad det känns i min kropp nu,,
tog mig tid till att bara sitta och läösa och basta en stund,, händer inte allt för ofta jag bara kan sitta,, med ro i kroppen,, men det var behövligt och skönt :)

Vrålhungrig när jag kom hem så jag slängde ihop lite mat,, Chili-köttfärs med pasta och stora inslag av vitlök,, kunderna på jobbet kommer älska mig ikväll jag känner det på mig ;)

ska köra ett ryck inne i köket nu,, lite disk som väntar,,

annars blir det nog en lugn kväll på jobbet idag också med tragg och skvaller ;) haha det är nog statoil bäst på,, vi behöver innga skvallertidningar som se&hör eller hänt extra,, vi har varandra :)

du&ja?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0