adjö skåne,,

har fått lite påbackning om att det slarvas med uppdateringen här ;)

Så vi börjar med Tisdag;
Jessica följde med österut,, storsade först lite på stan och intog lunch innan vi körde vidare mot åhus,, en trevlig stund hos Hazel med mkt tragg som vanligt :)
Liten rundtur i åhus ett snabbt besök hemma hos mina föräldrar innan vi körde mot andra sidan igen,,
Tänk att dom meningarna innefattar en hel dag,, haha ja som ni säkert kan lista ut så blev det även en hel del tragg,, ett par kaffe och ett ex antal ciggaretter för min del ;) 

Onsdag; Körde liza ner till malmö för en SMC utbildning,, var där ju god tid så jag hann inom Peak affären,, ett par klädesplagg som bara tvunget fick följa med mig hem :)
En helt omöjlighet att hitta hotellet så det fik bli taxi,, :) billigt och bra :)
Så efter tre timmar med statoil folk blev man nog lite klokare iaf :)
När jag väl hittade ut från alla dessa jävla ringvägar så gick det i 190 hem,, kanske inte bokstavligt med snittade nog iaf 150,, vi skulle ju träna ja och min andra halva :)
Gash glömde ju berätta att jag nog köpte den snyggaste träningsväskan jag har ägt i tisdags också,, slänger nog upp ngn bild på det hela lite senare,,, :)
Efter träningen stod det handboll på schemat,, OV-Hammarby,, Ov spelade för en gångs skull bra och vann matchen med ett 15 tal bollar,, (Hammarby var ju redan klara serie-segrare,, men hey som habndbollsspelar vill man väl vinna varenda match man spelar?!)
Ja just det liza hade ju tvätttid i onsdags också,, så vad jag gjorde i onsdags natt kanske ni kan lista ut :)

Torsdag; Skrivkrampen kommer smygandes nu,,
Hände inte allt för mkt igår,, stötte på Jessica på motorvägen så vi smet innan kärringa grillen som hon hade sagt,, sen var det bara till att åka hem och packa och vidare mot spinning,, :) såå skönt!
Som vanligt traggades det på i 190 :) haha verkar aldrig vilja ta slut ;)

Lovar att jag ska bli lite bättre med skrivandet,,
Nu är jag på väg upp i landet,, mysa i sthlm hela helgen :)

Sovit kanske två timmar inatt så ska hämta in lite sömn nu tänkte jag ;)

Ciao Bells

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0