trevlig helg,,

jaha då var min blogg också flyttat,, lite typiskt att dom skulle göra det nu,, ;)

Men helgen var bra,, var uppåt landet hela helgen,, :)
Skrev ett inlägg på tåget hem så det tar jag och slänger in nu,,

Haft mysiga dagar uppåt landet,, speciellt från igår kväll och fram till nu,, eller ja sitta här på tåget är väl inte speciellt tillfredställande med det får funka för jag har ju inte mkt annat till val,,

Dagen igår var väl inget vidare,, kvällen där i mot var trevlig,, ett par glas vin på ngn kvarters pubb och sen vidare för att hämta upp lite  thai-mat för att sen hamna i Es soffa,, helmys :)



Idag har vi mest tagit det lugnt,, gått lite på stan,, jag shoppade ett par nya solglasögon,, äntligen :)

Gick och tittade lite i affärer och så sen satt vi oss på en uteservering och åt gott,,

E är inte helt överförtjust i att gå på stan så vi gick och la oss i en park och låg där några timmar,, läste tidning,, drack kaffe,, åt glass och bara hade det allmänt bra :)


Jag har blivit mobbad en hel del ska väl tilläggas,, dels för min dialekt,, det tycks troligen tro att skånskan och danskan är same shit,, men ack så fel jag förstår inte ett ord danska,, det är som rena grekiskan även för mig,,

Även min glömska har blivit påpekad ett par gånger,, tydligen så har jag en förmåga att fråga samma sak fler än en gång?! What?,, haha


Annars har det mest varit trevligt,, och framförallt har jag haft en trevligt sällskap,,


Lite drygt en timme kvar nu innan vi rullar in i hbg och då ska jag sätta mig i bilen och fara till jobbet omgående,, kassor ska bokföras -wihoo


Förresten så sitter det en mamma med tre barn snett över mig,, Grymt jobbiga kids,, gör inget annat än skriker och trotsar,, Jag känner igen den lilla killen grymt mkt,, kund på statoil?
Mitt emot mig sitter två barn till,, sådana söta och snälla barn,, Lisa och Axel heter dom,, väldigt tysta och lättroade,,
Så sitter dom och äter torkad frukt från tasty house,, Jordgubbar och kiwi bland annat så imorgon skall jag ta och köra och köpa lite torkad frukt :)


Nae lite millencolin nu så ska jag väl klara den sita timmen också


Nu är det haj å ivaj för denna gången,, :)

För folk som inte förstår skånska "Hej och iväg"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0