Sthlm,,

befinner jag mig fortfarande i,, just nu på deras balkong med en cigg i handen,, ska gå in och göra mig en kopp kaffe är det tänkt :)

Idag har vi varit inne i das City,, i storstaden,, med en massa fotsvettsluktande turister,,
två fynd blev det,, ett par Esprit skor,, typ vita loafers,, grymt sköna,, har tittat på dom innan och nu var dom på rea,, jag menar hundra kroner mindre är alltid hundra kronor,,
Sen hittade jag en stor fin svart handväska,, kärlek uppstog och den följde med i en annan påse ;) också på rean värt att nämnas kanske,, haha

Åt kebab-tallrik till lunch,, halloj kalories,, :/
Mådde inte så bra när vi kom hem efter den så jag satte på mig träningskläderna och begav mig ut en knapp timme i skogen,, med lite musik och vatten som sällskap :) nu mår jag betydligt bättre igen :)
Ska dock ta och dra med mig malin till ett solarie,, här är varmt och skönt men ingen sol,, och jag måste få lite färg :)

jag har det trevligt här uppe men det ska bli himla skönt att komma hem till min kära lilla storstad :)
Det är sånna här greor som får mig att inse hur mkt jag gillar helsingborg :)

Nae kaffe nu,, kommer säkert fler inlägg..

Föresten välkomen hit brachssi :) (internt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0