såå seg :/

så seg jag har varit idag,, kröp ur sängen vid kvart i elva,, stå kunde jag inte,, så jag nästan trillade ur sängen,, haha vilken syn det måste ha varit ;) 

Var på lunchspinnen idag,, jag nästan cyklade och sov den första stunden,, det var helt hemskt trodde knappt jag skulle kunna hålla mig vaken, benen bara gick,, men träna skulle jag iaf ;) haha

Har precis ätit lite mat, fick bli någon slags varm pastasallad typ med pasta,, ngn lightkorv,, coctail-tomater och kesella.. helt okej faktiskt..
Nu kränger jag lite jordgubbar med mjölk innan det är dags att sätta på sig favorit kläderna,, gash :/

Utbildning imorgon och sen bär det av mot Kristianstad/åhus,, är tänkt att jag ska hem till angelica och kränga lite mat/ snacka en massa skit på kvällen och sen ska naglarna bli gjorda på torsdag,, äntligen är Hazel tillbaka från semestern och allt kommer bli som vanligt igen,, wiihooo :)

Kanske träffa Bea en sväng på torsdag om hon är ledig?,, det får jag nog ta och kolla upp :)

Hejhopp

Kommentarer
Postat av: Bea

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa fika på Torsdag? Har nog en och annan fråga till dig...hehehehe :P



Puss o kram

2008-06-10 @ 19:00:27
URL: http://beaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0