perfekt helg =)

Kan man lungt säga att jag har haft,,

I lördags så var jag inne på jobbet några timmar först körde jag ut till din bil med 800 trekantsmackor,, haha vilken syn det måste ha varit,, :) och sen bokförde kassorna,, gick över förväntan,, kan det verkligen vara så smärtfritt?
När det var klart smet jag bort till Jessicas gräsplätt,, köpte lite jordgubbar,, dricka och en tidning :)
Jessica kom och gjorde mig sällis när hon hade slutat,, så vi lå där och bäste och mös i solen,, :)

Hennes kära sambo kom och gjorde oss sällskap en liten stund innan jag och Jessica körde till maxi,, grillat hade liza önskat sig och så blev det :)
Sen satt vi där på gräset alla tre,, Jag och mange drack vin och Sicka fick snällt hålla sig till colan,, tror inte det lilla monstret hade uppskattat något annat ;)



Det var precis lika gott som det ser ut :)
Hönan var snäll och körde hem mig eftersom det slank ner ett par glas vin under kvällen :)

Idag så var jag också inne och gjorde kassorna,, lika smärtfritt,, lovely!
Ute på väla en sväng bytte en kofta mot två linnen,, trots blev det sista dyrare,, jaja snyggt var det iaf :)
Körde hem ställde bilen och gick upp till Sicka igen,,
Känns lite märkligt,, hon är på jobbet,, där kommer jag blir insläppt av hennes sambo,, sen står han bara och tittar på mig medens jag plockar ihop solstolar,, filt,, tar jordgubbarna i kylen och lite så,, haha måste erkänna att det känns lite skummt,, men ändå så är ju allt så avslappnat,,
Hon är min favorittös och vi har väldans trevligt ihop så är det bara,, :) det sista kan jag ju alltid hoppas på är ömsesidigt,, haha =)

Nae nu får det vara slutskrivit här,,  :)
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0