naglar,, :) wiihooo

igår efter tre veckors lång väntan fick jag mina naglar precis som jag vill att dom ska vara,, det där med naglarna är en rätt viktig grej i mitt liv,, den stunden hos henne är guld värd :) och som pappa sa "du skulle verkligen inte klara dig utan dom märker jag" haha nae helt rätt papsen :)

Sov hos Angelica natten där i mellan,, blev bjuden på god mat och vin,,
Sen blev JAG tro det eller ej godis sugen,, så vi gick ner och hyrde film och köpte lite godis,, :)
Satt och snacka det skit hela kvällen/natten lång,, vi är rätt oslagbara när det kommer till vissa saker,, haha
Skönt att vi har hittat tillbaka igen,, :)

Fick på tal om det pakeringsböter i lilla Kristianstad,, helt otroligt trodde inte ens att där fanns sådana idioter,, men vad är 200 kr jämfört med dom 700 man får här? Just precis ingenting :)

Men iaf så krängde jag sen lite brunch med Bea på fenix igår,, ett himla mysigt ställe som tåls att nämnas,, :) En runda på stan och en massa skit-snack lyckades vi också åstakomma,, :) Trevligt som vanligt,, tycker dock att vi allt träffas lite för sällan,, men det är ju ett lättare problem att lösa :)

Jobbat med favorit hönan idag,, tidigt gick nog fortare än vanligt,, den måste ha gott mkt fortare än vanligt helt plötsligt så var klockan två och vi hade lika mkt kvar som när jag började,, gash! jaja så kan det bli ibland :)

ikväll blir det en myskväll till med film och lite mat kanske,, ska hoppa in i duschen innan jag smiter iväg,, öppning imorgon att det alltid ska krocka :/

Ha en trevlig kväll,, :)



Kommentarer
Postat av: Soffe & Ylle

Vafan inte kolla på fotbollen?? Skål!

2008-06-14 @ 20:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0