lunch,,

mys igår,, jappjapp :)

precis tryckt i mig lite lunch,, märkligaste lunchen på länge
tonfisk på burk,, bulgur,, majs och kokta ägg,, en matskd olivolja och kesella,,
detta gjorde jag en röra på,, vilken fantasi liza har :)

Är ni kräsna med maten får jag nog be er undvika detta recept,, det var inte så gott.. men en massa proteiner efter träning behövs och där fick nog magen vad den behövde ;) mohaha
Men ska nog ta och köpa lite jordgubbar och kränga innan jag jobbar,, mums :)

Är egentligen stressad,, åker till sthlm på Fredag morgon och stannar tills på måndag,, förhoppningsvis slipper jag åka tåg hem men det återstår att se,, finns iaf ingen biljet bokad på hemresan :)

Nu ska jag packa ner lite skit-tvätt,, får låna tvättmaskinen borta på jönköpingsgatan imorgon,, det är lycka :)
jobb ikväll,, det är nog lite lycka det också jag gillar mitt jobb för det mesta ;)

hejåhå,,

Kommentarer
Postat av: "Soffe"

jag har hört att det finns MKT fint folk som bor på jönköpingsgatan faktiskt! :P höhö

2008-06-19 @ 22:31:34
URL: http://sofiiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0