långt blir kort,,

Detta skulle kunna bli ett väldigt långt inlägg men det skulle inte min ork klara av,, haha

Två supermysiga dagar med en lagom bilresa,, trevligt sällskap,, mkt sol,, årets första dopp,, snäckplockande,, grillat,, lite vin,, nötter,, rundtur i det mysiga området,, vaxande?! baahh haha
har helt enkelt haft det kalas,, så underbart skönt att bara koppla av och koppla bort allt annat,, bara va  :)

På vägen hem stannade vi till i Halmstad för lite glassätande,, hann en sväng inom vero moda innan klockan slog sex och vips har man några hundralappar fattigare,, men jag hittade en jeanskjol till och som jag har letat ;) en annan kjol och ett snyggt linne :)

 Helmysig stuga,, mkt grejor kvar från förr så det blev en sån lantlig känsla över det hela och det gillar jag,, så jag trivdes :)
 sol&bad båda dagarna,, brände gött i skinnet,, mohaha :)
 monstret talar :)
 här ska det ätas :) haha
 grillmaster? ;)
 kvällsmys :)
 mellis på gräddhyllan,, eller stekhyllan :) haha

Tydligen ska det finns bild på den som tar kort också,, så en liten egobild kommer,,
 Den bjuder jag på :)

Så nu gjorde jag ngt som kunde bli väldigt långt kort,, :) haha

Tack igen Snäckan,, du/ni är en klar favorit,, men det hoppas jag du vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0