lagom sysselsat,,

Igår var vi väl kanske hemma vid nio tiden eller något sådant,, nu äntligen är gamla bettan tillbaka i åhus,, så skönt! Iaf så bestämmde ag mig för att inte göra något annat än att sova,, sagt och gjort,, och jag hade inga svårigheter alls med att somna,, tro mig :) som sagt öppningsveckor tar kål på en,,

Så idag ska det bli en dag när jag har så här lagom mkt att göra,,

Ska strax sticka ner till friskis och svettas lite,, var ett tag sen nu känns det som så det ska bli himla skönt att svettas lite :)
Ska köpa en pärm till bilen,, så himla mkt papper så bäst att sätta in allt så jag vet var det finns :)
Ska till maxi och handla en sväng,,
Ska slänga mig i solariet,, känner mig likblek nu :/

Borde städa,, kläder i hela lägenheten nu,, och för att inte tala om all reklam :)
Borde även försöka hinna tvätta,,

Mm det kan nog vara det hela,, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0