kändisbloggare?

får lite den feelingen nu,, för visst måste det vara så dom känner?
sitta och skriva en massa ointressanta inlägg,, lägga upp lite obetydliga bilder,, osv..

och det är precis vad jag ska göra nu,, mohahaha

 

sanningens ögonblick,, men jag bjuder på den,, det behövs ingen som retuscherar här eller vad i helvete det kallas,, ;) 

och så ska man väl svära lite över hur segt det är att lägga in bilder eller att det överhuvudtaget inte går,, och så ska man väl skriva att man ska ringa upp X,, och be dom flytta mig till ett annat webbhotell för det befintliga är så värdelöst?!,, gash!

Som tur är är jag ingen kändis eller modebloggare,, jag är bara Liza och det är jag jävligt tacksam över :)

dags och spöa upp Malin i lite kort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0