börjar bli nervös :/

malin ligger och sover,, mathias sitter och äter chips,, robban sitter med en speldosa i handen och lever sig in i tv-spelet,, själv sitter jag här och börjar bli duktigt nervös,, nästan så jag får lite ont i magen :(

har precis pratat med papsen,, han är bäst min pappa,, bara så ni vet :)

ska snart försöka sova tänkte jag,, just nu är vi ju tre stycken som delar på "min säng",, men jag klarar mig bra på den lilla hörnan jag har :)

Finns ett par personer jag saknar i hbg,, nästan en sån där jobbig saknad,, men det blir snart ändring på det :)

nu ska jag dra mig ner här :)
lär komma ett par uppdateringar imorgon om allt går som det ska :)

sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0