bara jag =)

nu är jag trött,, väldigt trött :/

Ap-mkt på jobbet,, verkligen!

Hem åt en ägg-macka och ett tallrik lakris/ordgubbs yoggi,, fyy va gott det är :) har kommit på att jag skulle kunna leva på äggmackor,, tröttnar aldrig :)

Ner till friskis för att köra ett spin-pass,, och vet ni hur många vi va?
Det var bara jag,, haha
Naturligtvis ville jag köra ändå sä där satt Mona,, jag,, värden och hans fru,, :)
Fick välja vilket av hennes pass jag ville köra så då blev det "absolut svenskt" som hon ska köra imorgon på nationaldagen fast då jobbar jag ju så det blev helt perfekt,, tyckte ju det var lite synd att jag skulle missa det :) Dock var det inget Bas och ett medel pass och fy fan vad det kändes,, vilken skillnad,, tur jag har en vilja som heter duga annars hade jag nog kastat in handduken långt före :) haha

nu är jag som sagt v'äldigt trött så lite sömn kommer inte sitta fel,, öppnar imorgon,, wiihooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0