okq8

det finns trevligt folk som jobbar på andra ställen än Statoil,, idag var jag på okq8,,
En sådär lagom trevlig kille stod i kassan,, nu är jag överbevisad för ett litet tag,, väntar redan på nästa gång då jag troligtvis kommer bli bevisad att det inte finns trevligt folk på annat än statoil,,
Nu är inte alla som jobbar inom statoil trevliga,, fast vi är många :)

Flumigt?,, ja något kanske,,

iaf så ska jag gå här och må dåligt i en veckas tid nu,, känns sådär :/

tänk att okq8 fick rubriken,, framsteg görs det här,, haha

Kommentarer
Postat av: Sicka

Haha tror knappt mina ögon! klart det finns trevligt OKQ8-folk, se på mig ;)

Kram hjärtat, det kommer gå finfint!

2008-07-01 @ 19:46:47
URL: http://sicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0