L+J on tha Beach :)

En hel dag nere vid stranden,,
med det bästa sällskapet,, lägg där till,, ramlösa,, sallad,, hallonkex,, cookies och glass,, :)
ibland är livet bra svårt att klaga på :)

känns att man fått lite färg idag, om inget annat så i ansiktet iaf,, haha
dock tror jag att jag vräckte på lite väl bra med solkrämen,, är ju alldeles vit på kroppen av den,, haha

Lyckades äntligen ladda ner itunes på denna datan tack vare Jessicas sambo,, så när ipoden var uppdaterad satte jag på mig skorna och traskade,, mätte upp en runda på en halvtimme,, exakt på klockslaget faktiskt så det kan ju vara rätt så lagom att ta den turen på morgonen,, :)

Ledig imorgon också,, så det vankas en hel dag i solen,, Inte många gånger jag verkligen känner ro,, men solen har en bra konstig inverkan där :) det är bara tacka och ta emot :)

Imorgon blir det även minigolf,, mat och lite vindrickande på kvällen med kollegorna på jobbet,, kan ju inte annat än bli väldans trevligt tror jag :)

nu ska jag hoppa in i duschen och smörja in mig med lite after sun tänkte jag :) haha

Hejhej,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0