lite sådär halvhjärtat,,

Gick ner och rotade fram mitt så kallade soffbord,, användes från början som tv- bänk innan jag fick den stora tv:n av papsen :)

Bättre än inget iaf,, tog även tag i mig själv och putsade det ena fönstret,, trodde mitt var skitigt men så sneglade jag upp på fönstret ovanför mig som var öppet,, det var så dammigt på insidan så man såg spåren från när han har öppnat det,, fyyy riktigt så illa var det inte för min del ;)
Så nu återstår bara hörnan gud glömde i detta rummet,, en massa sladdar och trams bara.. Vågar dock inte röra det själv för då slutar det nog med att jag inget internet har,, haha

Nu ska det krängas jordgubbar med mjölk, trots klockan är mycket,, natten är ung,, :/

Ett par bilder kanske vore på sin plats,,



 den lilla hörnan gud glömde,, haha en ursäkt för att jag skulle putsa det fönstret också ;)

Nu till mina efterlängtade Jordgubbar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0